top of page

MARKKINOINTI

Laitetaan myyntiin vauhtia!

Markkinoinnilla on monta tehtävää:  rakentaa brändimielikuvaa, ilmentää yrityksen arvoja, näyttää, että on olemassa ja ennen kaikkea - boostata myyntiä! Laadukkaalla markkinoinnilla annetaan asiakkaalle syitä ostaa ja vakuutetaan aina ostopäätökseen saakka. 

Osuva ilme ja laadukkaat materiaalit auttavat erottumaan ja puhuttelemaan juuri haluttua  kohderyhmää. Sparraamme ostopolkua ja asiakaskokemusta, luomme brändi- ja markkinointikonsepteja, teemme markkinointisuunnitelmia ja tuotamme markkinoinnin materiaaleja kotisivuista someen ja printteihin. 

MARKKINONNIN  PALVELUITA

Brändikonseptit

Brändikonsepti on kaiken markkinoinnin ydin. Strategiaa ja tavoitteita tukeva brändikonsepti kiteyttää yrityksen arvot ja tavoitteet kokonaisuudeksi, joka mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen.

Suunnittelu

Huolella laadittu markkinointisuunnitelma on edellytys pitkäjänteiselle ja tehokkaalle markkinoinnin toteuttamiselle. Sisältöjen, julkaisutahdin ja kanavien valinta syvennetään yksityiskohtaiseksi aikatauluksi, jota voi seurata itse tai jonka mukaan markkinoinnin tuotantoa voi tehokkaasti ulkoistaa. 

Tuotanto

Tuotamme kaikki markkinoinnin palvelut ilmeistä kotisivuihin ja printteihin. Toteutamme helposti ylläpidettävät ja huoltovapaat kotisivut Wix-alustalla (olemme korkeimman tason Wix-partneri).

Toteutamme: 

  • ilmeet

  • kotisivut

  • verkkokaupat

  • printit

  • someaineistot

  • uutiskirjeet

NÄKYVYYSPAKETIT

Markkinoinnin jatkuvuus on tärkeä tuki myynnille. Huolellisesti laadittu markkinointisuunnitelma ei vielä riitä, sen mukaiset toimenpiteen on myös käytännössä tehtävä. 

Olemme hinnoitelleet valmiiksi muutamia näkyvyyspaketteja, joiden avulla varmistat jatkuvan näkyvyyden ja yhteydenpidon kohderyhmiesi kanssa.  Sisältö voi olla yleistä brändimarkkinointia, tuote- tai palvelunostoja tai vaikkapa vastuullisuusviestintää. Kaikki paketit sisältävät markkinointisuunnitelman kyseiselle sopimuskaudelle sekä listatut materiaalit. 

S - säännöllinen

Säännöllisyys ja jatkuvuus ovat näkymisen perusedellytyksiä. Kuukausittaiseen uutiskirje / blogi somenostoineen pitää yrityksen löydettävissä. Se on myös loistava tapa tuoda esiin asiantuntijuutta.  Säännöllinen julkaiseminen  auttaa saamaan uusia asiakkaita ja erityisesti lisämyyntiä nykyisissä asiakkaissa.

  • 1 uutiskirje / kk

  • 4 somenostoa / kk

M - aktiivinen

Säännöllinen ja monipuolinen viestintä tukee asiantuntijabrändin rakentumista. Kahden viikon välein toimitettavassa uutiskirjeessä / blogissa osaaminen pääsee esiin tehokkaasti. Tiheämpi julkaiseminen helpottaa myös tuloksiin reagointia. 

  • 2 uutiskirjettä / kk

  • 4 somenostoa / kk

L - tavoitteellinen

Aktiivinen ja vuorovaikuttava viestintä on a ja o, kun halutaan sitouttaa kohderyhmiä ja rakentaa ostopolkuja. Useampi uutiskirje / blogi kuukaudessa mahdollistaa tarkemman kohdentamisen ja jatkuvan kehittämisen. 

Tuhdimpi määrä somenostoja boostaa monikanavaista vuorovaikutusta.

  • 4 uutiskirjettä / kk

  • 8 somenostoa / kk

TOTEUTUKSIAMME