MARKKINOINTI
Laitetaan vauhtia myyntiin!
Markkinoinnilla on monta tehtävää: rakentaa brändimielikuvaa, ilmentää yrityksen arvoja, näyttää, että on olemassa ja ennen kaikkea - boostata myyntiä! Laadukkaalla markkinoinnilla annetaan asiakkaalle syitä ostaa ja vakuutetaan aina ostopäätökseen saakka.
Jotta erotut ja tavoitat kohderyhmäsi, tarvitset osuvan ilmeen ja laadukkaat materiaalit.
Sparraamme ostopolkua ja asiakaskokemusta, luomme brändi- ja markkinointikonsepteja, teemme markkinointisuunnitelmia ja tuotamme markkinoinnin materiaaleja kotisivuista someen ja printteihin. Autamme myös jäsentämään ja kiteyttämään viestisi!
MARKKINONNIN PALVELUITA
Brändikonseptit
Brändikonsepti on kaiken markkinoinnin ydin. Strategiaa ja tavoitteita tukeva brändikonsepti kiteyttää yrityksen arvot ja tavoitteet kokonaisuudeksi, joka mahdollistaa tehokkaan markkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen.
Suunnittelu
Huolella laadittu markkinointisuunnitelma on edellytys pitkäjänteiselle ja tehokkaalle markkinoinnin toteuttamiselle. Sisältöjen, julkaisutahdin ja kanavien valinta syvennetään yksityiskohtaiseksi aikatauluksi, jota voi seurata itse tai jonka mukaan markkinoinnin tuotantoa voi tehokkaasti ulkoistaa.
Saat meiltä
-
viestintä- ja markkinointisuunnitelmat
-
somesuunnitelmat
-
viestintästrategiat
-
vastuullisuusviestinnän suunnitelmat
-
valmiit konseptit itse toteutettavaksi
Tuotanto
Tuotamme kaikki markkinoinnin palvelut ilmeistä kotisivuihin ja printteihin. Toteutamme helposti ylläpidettävät ja huoltovapaat kotisivut Wix-alustalla (olemme korkeimman tason Wix-partneri).
Toteutamme:
-
ilmeet
-
kotisivut
-
verkkokaupat
-
printit
-
someaineistot
-
uutiskirjeet
NÄKYVYYSPAKETIT
Markkinoinnin jatkuvuus on tärkeä tuki myynnille. Huolellisesti laadittu markkinointisuunnitelma ei vielä riitä, sen mukaiset toimenpiteen on myös käytännössä tehtävä.
Olemme hinnoitelleet valmiiksi muutamia näkyvyyspaketteja, joiden avulla varmistat jatkuvan näkyvyyden ja yhteydenpidon kohderyhmiesi kanssa. Sisältö voi olla yleistä brändimarkkinointia, tuote- tai palvelunostoja tai vaikkapa vastuullisuusviestintää. Kaikki paketit sisältävät markkinointisuunnitelman kyseiselle sopimuskaudelle sekä listatut materiaalit.
S - säännöllinen
Säännöllisyys ja jatkuvuus ovat näkymisen perusedellytyksiä. Kuukausittaiseen uutiskirje / blogi somenostoineen pitää yrityksen löydettävissä. Se on myös loistava tapa tuoda esiin asiantuntijuutta. Säännöllinen julkaiseminen auttaa saamaan uusia asiakkaita ja erityisesti lisämyyntiä nykyisissä asiakkaissa.
-
1 uutiskirje / kk
-
4 somenostoa / kk
M - aktiivinen
Säännöllinen ja monipuolinen viestintä tukee asiantuntijabrändin rakentumista. Kahden viikon välein toimitettavassa uutiskirjeessä / blogissa osaaminen pääsee esiin tehokkaasti. Tiheämpi julkaiseminen helpottaa myös tuloksiin reagointia.
-
2 uutiskirjettä / kk
-
4 somenostoa / kk
L - tavoitteellinen
Aktiivinen ja vuorovaikuttava viestintä on a ja o, kun halutaan sitouttaa kohderyhmiä ja rakentaa ostopolkuja. Useampi uutiskirje / blogi kuukaudessa mahdollistaa tarkemman kohdentamisen ja jatkuvan kehittämisen.
Tuhdimpi määrä somenostoja boostaa monikanavaista vuorovaikutusta.
4 uutiskirjettä / kk
8 somenostoa / kk